onsdag 23 april 2014

Uppdatering, kaninungarna

Jag tänkte göra en liten uppdatering vad gäller kaninungarna :) Kom på att mamma Bailey inte bara är japantecknad wiener, utan även viltfärgad! Detta betyder att några av ungarna kan vara viltisabella - detta är ingen godkänd färg men ack så söt! Mina kaniner är ändå inte renrasiga så för mig är det bara ett plus med speciella färger! :)

Ungarna har fått lite päls och man kan skymta färg. Jag chansar på två gulbrokade, en svart wienertecknad (är ganska säker på dessa tre), två viltisabella varav en wienertecknad och en isabella. Den sjunde vet jag inte än. Vi får dock se hur de utvecklas! Här är de i alla fall, dag 3 - den svarta är gömd under syskonen:


Man kan tydligt se att ungen längst ner (som ser så stor ut) har en gul rand på ryggen.

Inga kommentarer :