tisdag 29 april 2014

Tatueringen är gjord!

Vi åkte in till Mik's tattoo idag så vi var där i god tid till min tatuering kl 17. Tyvärr var tatueraren sen på grund av en bildolycka, men hon var som tur är oskadd. Men på grund av detta kom vi inte igång förrän efter kl 18. Tatueringen tog ungefär 2,5 timmar - 2,5 SMÄRTSAMMA timmar! Fy satan så ont det gjorde med outlines och även highlights! Själva färgningen var ok dock, men usch, folk som säger att det inte gör speciellt ont ljuger! Eller så har de glömt smärtan, haha.

Tatueringen blev lite större än planerat, men det sitter perfekt på skulderbladet! Det hade inte sett lika bra ut om den var mindre :) Sen blev rosorna blåa istället för vita, för tatueraren sa att det inte gick att skugga dem så det blev snyggt, utan det hade blivit bronsfärgat då. Är ganska glad att det blev blått ändå, tycker det ser riktigt snyggt ut och står ut mer! ^^ Jag älskar tatueringen, det var absolut värt smärtan! 

Här är en dålig mobilbild som inte riktigt visar färgen rätt (också på grund av blodet):



Det värsta är förresten att jag inte får ha bh-band på två veckor! Jag som får så ont i ryggen! :( Hur ska jag klara mig? Kan heller inte luta mig tillbaka i soffan just nu... valde ett opraktiskt ställe för min första! haha

Inga kommentarer :