onsdag 16 april 2014

Ensam hemma & kaninnyhet!

Idag är Mads över hos en kompis och ska game:a hela natten (nörd), så jag är ensam hemma. Har haft filmkväll med Willow, samt testat på muggbrownie - gjorde den med smör och mjölk/grädde istället för olja och den blev supergod! Vi tittade för övrigt på REC, en spansk zombiefilm som jag redan har sett sådär en 3-4 gånger.

Mys ❤ Ursäkta röran på soffan, det är mina målarsaker, haha


Sen har jag en rolig nyhet! Jag ska skaffa en till kanin! WEEEEHOOOO! Det blir förmodligen en riktigt fluffig liten filur, en så kallad dvärgteddy. Det ska vara en hona förresten och min plan är att hon ska bli roomie med söta Bailey så småningom. Jag har pratat med en uppfödare som får en kull om ca en vecka och kommer det en hona i "rätt" färg så tingar jag henne! Då kommer hon hit i juni. :) Längtar redan!


Bilderna är tyvärr lånade från någon nederländsk sida... men såhär är dvärgteddys i pälsen!

Inga kommentarer :