måndag 7 april 2014

Mobilskal: Galaxy pegasus



Idag fick jag äntligen hem hårfärgen Mystic Heather, från England! Det tog 11 arbetsdagar tror jag. Dessvärre kan jag inte färga håret förrän efter den 22:a april då jag ska på jobbintervju/möte den dagen och inte gärna vill komma dit och chockera alla med rosa hår!

Det blir förmodligen till att färga helgen efter den 22:a, lagom i tid till min tatuering den 28:e! Wiiihooo! ^^ Blir som en helt ny person nästan, haha. Livet är för kort för att inte testa på något nytt! :)


Jag fick också hem världens sötaste mobilskal i brevlådan idag. Vad tycks? Jag beställde det för kanske 15 kr på eBay för ett tag sedan. Gud vad nöjd jag är! Hoppas bara inte färgen slits bort fort... Btw, jag är inte en brony, detta är ingen karaktär från My little pony utan det är en liten pegasus. ^^


Inga kommentarer :