tisdag 3 juni 2014

Systrarna bus, lejonhuvade kaniner :)

Vega har jag fått veta är förmodligen beige! Hon ska testparas med någon brun hane nästa år för att se så hon faktiskt bär på brunt också. :) Det blir riktigt spännande, men jag kan inte besluta mig för vilken slags brun det ska bli... Nåja, det får vi se!

Här är i alla fall bustrollet ihop med sin syster Nova! Som ni kan se är Nova mycket ljusare i färgen och har en kallare ton. Så jag är ganska säker på att det var rätt att säga att hon är isabella ;)



Extremt fina båda två! Denna kull har varit den svåraste men roligaste med färgerna! haha Totalt har vi haft fyra kullar med 29 ungar totalt - stora kullar! Jag tror vi har Willow att tacka för sin fantastiska säd, haha. Pepper ska få pröva på egen hand senare och då får vi se om det blir en mindre kull.

Inga kommentarer :