fredag 20 juni 2014

Grillfest och kaninungar (inget sammanhang)!


Igår höll Mads och jag i en grillfest för hans barndomsvänner som han växte upp med i Singapore. Det var riktigt kul och trevligt! Vi grillade hamburgare och kycklingspett och dansade och drack hela natten (eller okej, alla killar utom Mads somnade i princip i soffan medan vi tjejer dansade vidare, haha). 

Sen blev Ariel hämtad idag - aww jag saknar henne! Hon var en riktigt speciell liten tjej, jättelugn och snäll. Hon var även Mads favorit så vi är lite ledsna att inte ha kvar henne mer... Men men, hon ska bli frigående innekanin så det är inte helt dåligt det! ;)

Havskullen är idag 8 dagar gamla och har fått lite mjäll igen för pälsen växer så snabbt. Älskar hur mycket man ser av Caspians wienerteckning nu! Han är otroligt snygg! Mads är dessutom kär i Coral och vill hellre behålla henne än Eden, men jag tror jag håller mig till Eden som är 100% äkta dvärgteddy och får så fina ungar! Vi får dock se hur Coral växer :)

Se bara så fina färger de har! Är helt förälskad i Caspian, men kan inte ha en till hane som det ser ut nu... Är spänd på att se hur Sirena kommer att se ut när hon blir större också, hihi

Caspian

Coral

Sirena

Inga kommentarer :