onsdag 4 juni 2014

Nya skor från Chockers shoes!

Jag har letar som en galning efter snygga kilklackar att ha till Mads och min 3-årsdag, men hittade ett par perfekta skor på Chockersshoes.co.uk. Denna sida har dock fått väldigt dåligt betyg av flera människor som fått fel varor eller inte alls fått sina varor. Jag vågade knappt chansa, men eftersom jag inte hittade liknande skor på andra sidor så valde jag att testa. Blev inte alls missnöjd! Det tog 3 vardagar innan jag fick mail om att skorna blivit skickade, men två dagar efter det knackade det på dörren och snyggingarna var här!


De är riktigt bekväma att gå i trots att de är ganska höga! Snygga är de också, fast banden längs ner på tårna sitter lite konstigt tycker jag... Liksom täcker vissa tår medan andra "sticker ut" eller vad man ska säga. Kan lägga upp bild när jag har på mig dem senare. :) Sedan glappar den lite i hälen, men inte så mycket att det stör när man går. Konstigt dock med tanke på att det är rätt storlek annars! Sen ser man några trådar här och var, men inget värre än att man kan klippa bort dem. Nåja, de kostade typ 10-12 pund så man får väl vad man betalar för. ;)



Inga kommentarer :