fredag 2 maj 2014

Playsuit från Boohoo

Jag är helt kär i min playsuit från Boohoo.com! Den är helt perfekt och allt vad jag har letat efter ett bra tag nu! Förutom att den är lite kort i ärmarna och benen (mellan midjan och benen). Men det går :) Ryggen är vanlig hög rygg och ärmarna är meningen ska vara långärmade, men de är lite korta så jag föredrar att vika upp dem lite. Jag har storlek 36 på min och är nästan 170 cm lång, dvs. det är den storlek jag brukar ha på många kläder jag inte vill ska vara jättetajta. Kanske borde jag ha tagit en 38 just på denna dock...

Halsbandet är förresten från eBay.


För övrigt så är det dag 4 för min tatuering och den har börjat klia och flagna! Det betyder att den helas och snart kommer den riktiga färgen att synas! Spännande spännande!

Sedan är kaninungarna ca 12 dagar gamla idag och alla utom en har öppnat ögonen! Bilder kommer sen på sötnosarna. :)

Inga kommentarer :