onsdag 19 mars 2014

Tatuerade tjejer

Jag har en tid den 28:e april för min första tatuering. Jag har länge varit emot tatueringar då jag har tyckt att det har varit för "manligt" eller inte classy liksom. För ungefär ett halvår sedan ändrade jag min syn på det hela. Tatueringar är konst (för det mesta, vissa kommer dessvärre hem med misslyckade tatueringar). Jag älskar konst, ergo, jag älskar tatueringar! ^^ haha

Jag föredrar färg, ska få min i färg - jag ska få tatuerat fem blommor på min skuldra. Men mer om min tatuering när jag får den gjord! Vill inte avslöja för mycket än.

Här är några snygga tatuerade tjejer för inspiration ;)





Även om jag tycker det är coolt med full sleeves och helt tatuerade ben osv, så tänker jag aldrig skaffa så många. Har sådär en 4-5 planerade och sen får det nog räcka. ;)

Inga kommentarer :